dijous, 9 de desembre del 2010

Pla de Qualitat

En aquest segon article volem presentar els punts clau per a dissenyar un Pla de Qualitat en e-learning, evidenciant quins són els punts clau d’aquest procés i que des de D+D assegurem en tots els nostres projectes:


•Cal fer una revisió de manuals d'usos davant de qualsevol novetat. A les noves incorporacions del projecte, se les ha de formar en els tres punts del Pla per què puguin aplicar-lo correctament.

•Cal que definim molt bé tant el paper de totes les persones implicades en el procés com les seves tasques, cada actor ha de tenir molt clar què fer en cada punt del desenvolupament del Pla de Qualitat.

•És molt important també el temps que dediquem a cada punt del Pla, aquest ha de ser realista i flexible. Ens ha de permetre revisar procediments i canviar-los si cal (sense avaluació no serà possible la millora).

•La informació sobre l’estat del procés ha d’estar a l’abast de tots els implicats des d’el primer moment, així es pot fer un seguiment real i aplicar les millores contínues necessàries, optimitzant temps i recursos i permetent a tots els serveis seguir oberts al públic durant el temps de creació del Pla.

Un producte no té Qualitat per sí mateix, som les persones les que li aportem.

Equip de Qualitat D+D

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada